KAKO OŽIVETI ŽELEZNIČKI SAOBRAĆAJ?

vozoviDanašnji sastanak sa predstavnicima Železnice Srbije , koji  bi trebalo da bude održan u skladu sa zaključkom iz Borskog upravnog okruga, u Majdanpeku se očekuje sa puno pažnje. Jer, predstavljaće priliku da se detaljno sagleda budućnost železničkog saobraćaja na ovim prostorima, u vreme kada je sve očiglednije da je i vozova i putnika sve manje.

Kada je o vozovima reč, Majdanpek po aktuelnom redu vožnje ima samo tri polaska za Zaječar sa vezom za Niš, Negotin i Prahovo. Cena karte do Bora, od samo 192 dinara, što je višestruko manje nego autobuska, govori o isplativosti ovog prevoza, ali da bi se putovalo vozom iz Majdanpeka treba, najpre, stići do stanice u Debelom lugu, što u ovoj priči predstavlja poseban aspekt. U pravcu Kučeva i Beograda, već godinama vozovi  ne saobraćaju, ako se izuzme jedan kraći period od nekih mesec i po dana pre par godina kada je bilo pokušaja da se ponovo pokrene. Prema prvim saznanjima, predlog Železnice Srbije je da se za određene pravce opštine same organizuju ako žele da oni funkcionišu. Majdanpek bi po tom predlogu sa Kučevom,  trebalo da aktivira pravac ka Beogradu. Kako su mogućnosti same opštine za tako nešto više nego skromne, sastanak se sa puno pažnje očekuje. Jer, koliko god da je poslednjih godina promet železnicom i broj putnika smanjen, što je pored ostalog i posledica problema u funkcionisanju, dobro je da postoji. Povećanje pouzdanosti i sigurnosti u održavanju linija povećalo bi i promet, pa svesni toga, ljudi u Majdanpeku očekuju da on i dalje funkcioniše, da vozovi i dalje – voze.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *