VAGNER: SAJT U FUNKCIJI INTERAKCIJE SA GRAĐANIMA

Borski okrug: ”Sajtovi lokalnih samouprava: bilten vlasti ili servis građana?”(15)

-Sajt svake opštine je vrlo bitan instrument za informisanje javnosti o svim bitnim odlukama ili poslovima koji se obavljaju na nivou Opštine, odnosno lokalne samouprave… Mislim da sajt Opštine Majdanpek zadovoljava svoju osnovnu svrhu… Možda je u ovom trenutku najveća mana našeg sajta što nema mogućnost interakcije sa građanima, rekao je za portal timocke.rs Dejan Vagner, predsednik Opština Majdanpek.

Kako Vi ocenjujete kvalitet sajta Opštine Majdanpek?

-Mislim da sajt Opštine Majdanpek zadovoljava svoju osnovnu svrhu, ali je, takođe, moje mišljenje da on može i treba da se unapredi u svakom smislu. S jedne strane, u smislu dostupnih sadržaja, odnosno dostupnih opcija, a sa druge strane, u svom kvalitetu ili raznovrsnosti informacija koje se na njemu prezentuju. Možda je u ovom trenutku najveća mana našeg sajta, i to mora da se unapredi, što nema mogućnost interakcije sa građanima. Sajt Majdanpeka je, praktično, u onoj formi u kojoj sam ga i zatekako kada sam preuzeo funkciju predsednika, krajem 2013. godine. Nažalost, nisam uspeo da se ovim problemom pozabavim malo ozbiljnije, i to smatram svojim ličnim propustom.

Uz dužno poštovanje, Vi ste politička ličnost, nije Vaša uloga da uređujete sajt. Zar sajt lokalne samouprave nije i ogledalo Opštinske uprave i svih službi koje su tu zbog zadovoljenja potreba građana?

-Delimično opravdanje mogu da nađem u činjenici da na nivou Opštinske uprave nemamo dovoljno stručnu osobu koja bi se bavila unapređenjem kvaliteta sajta. Postoji radnik koji je zadužen za ažuriranje sajta, ali nemamo stručnu osobu koja bi sajt kvalitativno podigla na viši nivo. Imamo po ugovoru o delu i osobu koja se stara o održavanju informatičkog sistema Opštinske uprave, odnosno računara i prateće opreme u Opštini. Međutim, sve ovo nije razlog da ne krenemo da ozbiljnije pristupimo unapređenju kvaliteta opštinskog sajta. Pogotovu što smo pre izvesnog vremena uveli optički kabal, čime će biti trajno rešen protok internet i drugih informacija. Do sada su se sve službe Opštinkse uprave žalile na vrlo lošu brzinu interneta, da kumunikacije idu otežano i sporo, ali sada tog izgovora više neće moći da bude.

Šta je , po Vama, suštinska uloga  sajta  jedne lokalne samouprave?

-Sajt svake opštine, pa, samim tim, i Opštine Majdanpek je vrlo bitan instrument za informisanje javnosti o svim bitnim odlukama ili poslovima koji se obavljaju na nivou Opštine, odnosno lokalne samouprave. Želim da istaknem da nam po pitanju iformatike i uopšte elektronske komunikacije predstoji uvođenje ili nadogradnja elektronske uprave, što će nam omogućiti da objedinimo rešavanje ova dva problema.

Projektni tim sajta: timocke.rs

Foto: arhiva’’Timočkih’’

Projekat ”Sajtovi lokalnih samouprava: bilten vlasti ili servis građana?” (Borski okrug ), sufinansiran je iz budžeta Republike Srbije – Ministarstva kulture i informisanja . Stavovi izneti u podržanom medijskom projektu nužno ne izražavaju stavove organa koji je dodelio sredstva.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *